Saadetised ja tagastused
Teie kauba saatmine
Täname, et valisite meid! Mõistame, kui rõõmustav on oma tellimus kiiresti kätte saada, seetõttu püüame tagada, et teie kaubad jõuaksid teieni parimatel tingimustel.
Saatmine ja kohaletoimetamine:
Meie lubadus pakkuda kiiret teenindust tähendab, et kaubad saadetakse tavaliselt välja 2 tööpäeva jooksul pärast makse laekumist. Teeme koostööd UPS saateteenusega, mis tagab usaldusväärse ja efektiivse kohaletoimetamise. Vaikimisi saadetakse pakid UPS jälgimisnumbriga ning need tarnitakse allkirjata. Kui soovite lisaturvalisust, pakume võimalust valida UPS Extra teenus, mis nõuab teie allkirja. Pange tähele, et selle teenuse valimisel võivad kaasneda lisatasud. Kui olete sellest huvitatud, võtke enne selle meetodi valimist meiega ühendust. Olenemata valitud saatmisviisist, tagame teile jälgimislingi, et saaksite oma saadetist kogu teekonna vältel jälgida.
Saatmiskulud:
Meie saatmistasud katavad töötlemise, pakendamise ja postikulud. Töötlemistasu on fikseeritud, tagades läbipaistvuse ja järjepidevuse meie hinnakujunduses. Transporditasu arvutatakse teie saadetise kogukaalu alusel. Soovitame, kui võimalik, kombineerida oma kaubad üheks tellimuseks, et optimeerida saatmiskulusid. Oluline on märkida, et me ei saa ühendada kahte eraldi tehtud tellimust ning saatmiskulud kehtivad iga tellimuse kohta eraldi.
Kaitse ja hooldus:
Mõistame teie esemete väärtust, seetõttu pöörame neile teel olles erilist tähelepanu. Meie kastid on piisava suurusega, et mahutada teie kaubad mugavalt, vähendades nende kahjustamise riski transportimisel. Alates habraste esemete kuni tundlike elektroonikaseadmeteni käsitleme iga eset hoolikalt, et see jõuaks teieni terve ja turvaliselt.
Täname, et usaldasite meile oma tellimuse. Kui teil on küsimusi või erilisi soove seoses saatmisega, ärge kõhelge pöördumast meie klienditeeninduse meeskonna poole. Oleme siin, et tagada teie ostukogemus oleks sujuv, probleemivaba ja meeldiv algusest lõpuni.