Kaupmehe andmed:

OÜ Vilkaz | Registrikood: 306007307 | KMKR number: LT100014827910 | Aadress: Danės 47, LT-92108 Klaipeda | Tel.: +37062765822 | E-post info@vilkaz.lt

1. Üldtingimused.

1.1. Käesolevad kaupade ostu-müügitingimused (edaspidi Tingimused) on pooltele kohustuslik õigusakt, mis sätestab Ostja ja Müüja õigused, kohustused ja vastutuse Ostjale kauba ostmisel e-poest.

1.2. Müüjal on õigus tingimusi igal ajal muuta, parandada või täiendada, võttes arvesse õigusaktide nõudeid. Ostjat teavitatakse e-poe veebilehel. Ostjale kehtivad e-poest ostmisel Tingimused, mis on jõus tellimuse esitamise ajal.

1.3. E-poest ostmise õigusega on:

1.3.1. tegutsevad füüsilised isikud, st täisealised isikud, kelle teovõime ei ole kohtumäärusega piiratud;

1.3.2. alaealised vanuses 14 kuni 18 aastat, ainult vanemate või hooldajate nõusolekul, välja arvatud juhud, kui nad kasutavad iseseisvalt oma sissetulekuid;

1.3.3. juriidilised isikud;

1.3.4. kõigi eelpool nimetatud isikute volitatud esindajad.

1.4. Müüja, kinnitades tingimused, garanteerib samuti, et vastavalt tingimuste punktile 1.3 on Ostjal õigus osta kaupu e-poest.

1.5. Ostja ja Müüja vahel (edaspidi Lepingu) loetakse leping sõlmituks hetkest, kui Ostja e-poes on vormistanud ostukorvi, märkinud kohaletoimetamise aadressi, valinud makseviisi ja tutvunud Müüja tingimustega ning vajutanud nuppu „Kinnita tellimus“ (vt punkti 4 „Kaupade tellimine, hinnad, maksetingimused, tähtajad“).

1.6. Ostja Lepingu sõlmimisel (vt punkti 1.5) kinnitab, et on tutvunud ja nõustub Privaatsuspoliitikaga (edaspidi Privaatsuspoliitika), mille kinnitas OÜ „Vilkaz“ direktor 2. märtsil 2023 korraldusega nr V-1, mis on avaldatud veebisaidil https://kingsmith.lt/ (edaspidi Veebisait) ja mis on lahutamatu osa käesolevast lepingust.

1.7. Müüjal on õigus Privaatsuspoliitikat igal ajal muuta, parandada või täiendada, võttes arvesse õigusaktide nõudeid. Ostjat teavitatakse e-poe veebilehel. Ostjale kehtivad e-poest ostmisel Tingimused, mis on jõus tellimuse esitamise ajal.

1.8. Iga Ostja ja Müüja vaheline leping on salvestatud e-poes.

2. Ostja õigused ja kohustused.

2.1. Ostjal on õigus osta kaupu e-poest vastavalt käesolevates tingimustes ja muudes e-poe informatsiooniosas sätestatud korrale.

2.2. Ostjal on õigus loobuda ostu-müügilepingust e-poega, teatades sellest Müüjale kirjalikult (e-posti teel, märkides tagastatava toote ja tellimuse numbri) hiljemalt 14 (neliteist) tööpäeva jooksul alates kauba kättesaamise kuupäevast, välja arvatud juhtudel, kui lepingust taganemine pole seaduse alusel lubatud (nt hügieeni- või suu hügieenitoodete müügilepingud; vt teavet VKE „Tarbijakeskus“ veebilehel http://www.vartotojucentras.lt/istatymas.php?id=1038, „Toiduväliste kaupade tagastamise ja vahetamise eripärad“ punkt 18).

2.3. Tingimuste punktis 3.2 nimetatud õigust võib Ostja kasutada ainult juhul, kui kaup ei ole kahjustatud ega oluliselt muutnud oma välimust ning seda ei ole kasutatud.

2.4. Ostja kohustub tellitud kauba vastu võtma ja tasuma kokkulepitud hinna.

2.5. Kui Ostja registrivormis esitatud andmed muutuvad, peab Ostja need viivitamatult uuendama.

2.6. Ostja kohustub mitte edastama oma sisselogimisandmeid kolmandatele isikutele. Kui Ostja kaotab sisselogimisandmed, peab ta viivitamatult teavitama Müüjat kontaktandmetes „Kontaktid“ nimetatud viisil.

2.7. Ostja kasutades e-poodi, nõustub käesolevate ostu-müügi tingimustega ja kohustub neid järgima ning mitte rikkuma Eesti Vabariigi seadusi.

3. Müüja õigused ja kohustused.

3.1. Müüja kohustub tagama Ostjale tingimused e-poe teenuste nõuetekohaseks kasutamiseks.

3.2. Kui Ostja püüab kahjustada Müüja e-poe töö stabiilsust ja turvalisust või rikub oma kohustusi, on Müüjal õigus viivitamatult ja ilma ette teatamata piirata või peatada Ostja ligipääsu e-poele või äärmuslikel juhtudel tühistada Ostja registreerimine.

3.3. Müüja kohustub austama Ostja eraelu puutumatust ning hoidma saladuses Ostja isikuandmeid, mis on esitatud e-poe registreerimisvormis.

3.4. Müüja kohustub tarnima Ostja tellitud kauba Ostja märgitud aadressile.

4. Kaupade tellimine, hinnad, maksmise kord, tähtajad.

4.1. E-poes võib Ostja osta kaupu ööpäevaringselt, seitse päeva nädalas.

4.2. Leping jõustub hetkest, kui Ostja vajutab nuppu „Kinnita tellimus“ ja Müüja kinnitab tellimuse, saates kinnituskirja Ostja märgitud e-posti aadressile.

4.3. Kaupade hinnad e-poes ja tellimuses on eurodes ning sisaldavad käibemaksu.

4.4. Ostja saab tasuda kaupa järgmiste meetoditega:

4.4.1. internetipanga vahendusel (OPAY maksesüsteem). See on eelnev makse, kasutades Ostja poolt kasutatavat internetipanka. Ostjal peab olema sõlmitud leping ühe alljärgneva pangaga: SEB pank, Swedbank, Luminor, Citadele, Šiaulių pank, Danske pank, Nordea; või kasutama kaardimakseid või muid OPAY toetatud makseviise. Raha kantakse e-poe arvelduskontole. Andmete turvalisuse eest vastutab pank, kuna kõik maksed toimuvad panga süsteemis.

4.4.2. Pangaülekandega – eelnev makse, kus Ostja trükkib tellimuse välja ja maksab raha pangakontole kas panga kontoris või internetipangas.

4.4.3. Paypal makseplatvormiga. Andmete turvalisuse eest vastutab Paypal, kuna kõik rahalised tehingud toimuvad Paypal süsteemis.

4.5. Ostja kohustub tasuma tellimuse eest viivitamatult. Kauba vormistamine ja kohaletoimetamise tähtaeg algab pärast makse laekumist.

5. Kaupade kohaletoimetamine.

5.1. Müüja pakub tellitud kaupade kohaletoimetamist (edaspidi Kohaletoimetamine), kasutades kolmandate osapoolte teenuseid.

5.2. Ostja kohustub tellimuse esitamisel valima kohaletoimetamise teenuse, tasuma selle eest ja täpsustama tarneaadressi.

5.3. Kohaletoimetamise tasu ei tagastata, välja arvatud juhul, kui Müüja ei saa teenust osutada või Ostjale kehtivad erandid vastavalt tagastamise ja vahetamise reeglitele (vt punkti 7 „Kaupade tagastamine ja vahetamine“).

5.4. Ostja kohustub ise kauba vastu võtma. Kui Ostja ei saa kaupa vastu võtta, kuid kaup on tarnitud märgitud aadressile, siis Ostjal puudub õigus esitada Müüjale pretensioone kauba tarnimise eest valele isikule.

5.5. Kaupa tarnib Müüja või tema volitatud esindaja (kuller).

5.6. Müüja tarnib kauba vastavalt kirjeldusega märgitud tähtaegadele. Tähtajad on ligikaudsed ja ei kehti juhtudel, kui Müüjal puuduvad laos vajalikud kaubad. Sellisel juhul teavitatakse Ostjat kauba puudumisest. Erandjuhtudel võib kauba kohaletoimetamine hilineda müüjast sõltumatute põhjuste tõttu, mille korral võtab Müüja viivitamatult Ostjaga ühendust ja lepib kokku uued tingimused.

5.7. Müüja ei vastuta kauba kohaletoimetamise tähtaegade rikkumise eest juhul, kui see on Ostja süü või müüjast sõltumatute asjaolude tõttu.

5.8. Ostja peab viivitamatult teavitama Müüjat, kui saadetis saabub kahjustatud pakendis, sisaldab tellimusele mitte vastavaid kaupu või puudub osa kaubast.

5.9. Ostja peab märkima pakendi kahjustuste kohta kauba kättetoimetamise dokumendis või koostama eraldi akti koos kulleriga. Kui Ostja seda ei tee, siis Müüja ei vastuta pakendi kahjustustest tingitud kauba kahjustuste eest.

6. Kaupade kvaliteet ja garantii.

6.1. Kõigi e-poes müüdavate kaupade andmed on kirjas iga toote juures oleva kirjelduse juures. Mõnele kaubale kehtib tootja garantii, mille tingimused ja täpsemad üksikasjad on toodud toote kirjelduse ja tootja garantiitõendil. Tootja garantii kehtib füüsilistele isikutele 24 kuud ja juriidilistele isikutele 12 kuud.

6.2. Müüja ei vastuta selle eest, et e-poes olevate kaupade värv, kuju või muud parameetrid ei pruugi vastata tegelikule tänu Ostja seadme ekraani omadustele.

6.3. Müüja esitatud kauba fotod ja videod on ainult illustratiivsed ning võivad erineda reaalsest kaubast. Originaaltoote välimus, värv(id), tekstid, parameetrid, mõõtmed, funktsioonid ja muud omadused võivad visuaalselt tunduda erinevad, seetõttu palume juhinduda toote kirjeldusest. Küsimuste korral ootame alati teie kõnet või e-kirja.

6.4. Müüja annab teatud kaubagruppidele kvaliteedigarantii, mille täpne kestus ja tingimused on toodud toodete kirjeldustes.

6.5. Kui müüja ei anna teatud kaubagruppidele garantiid, kehtib vastav seadusandlus.

6.6. Müüja ei vastuta tarkvara ega selle muudatuste eest ega tarkvaravigade eest, mis ei ole käsitletavad kaubatoodete defektidena.

6.7. Kui garantiirikkumist ei tuvastata või on tegemist garantiivälise remondiga, rakendatakse 10 EUR fikseeritud diagnostikatasu ning esitatakse ostjale hinnapakkumine garantiivälise remondi maksumuse kohta. Garantii ei kata kahjustusi, mis on tekkinud vale kasutamise tõttu.

6.8. Garantii- ja garantiivälise teeninduse aadress on Danės 47, 92108 Klaipeda, ettevõtte OÜ „Vilkaz“ ruumides. Ostja peab eelnevalt kokku leppima e-posti teel.

6.9. Loomulikult kuluvatele ja tarbitavatele materjalidele kehtib lühem garantii, mis on toodud tootekirjelduses. Kui garantiiaeg pole eraldi märgitud, siis tootjapoolset garantiiteenindust ei kohaldata. Kõik puudused kõrvaldatakse Eesti Vabariigi seadustega ettenähtud korras.

6.10. Remonditud või vahetatud toodetele kehtib esmane garantii alates kauba kättesaamise kuupäevast.

7. Kaupade tagastamine ja vahetamine.

7.1. Müüdud kaupade puudused kõrvaldatakse, defektsed kaubad vahetatakse või tagastatakse vastavalt Eesti Majandusministri 29. juuni 2001 määrusele nr 217 „Asjade tagastamise ja vahetamise reeglite kinnitamine“, välja arvatud juhul, kui taganemine pole seadusega lubatud (nt hügieenitoodete müük). Raha tagastatakse alati ostja pangaarvele.

7.2. Ostja võib tooteid tagastada 14 päeva jooksul pärast kauba kättesaamist, teavitades müüjat.

7.3. Tagastamisel peab kaup olema originaalpakendis, kasutamata ja terviklik.

7.4. Müüjal on õigus keelduda tagastusest, kui tingimusi ei järgita.

7.5. Defektsed või vale kaubad vahetatakse või tagastatakse raha.

7.6. Tagastatavad kaubad tuleb toimetada aadressile Danės 47, 92108 Klaipeda.

7.7. Raha tagastatakse 14 tööpäeva jooksul pärast tagastuse kinnitamist.

8. Ostja ja müüja vastutus.

8.1. Ostja vastutab oma andmete õigsuse eest.

8.2. Ostja vastutab tegevuste eest e-poes.

8.3. Ostja vastutab oma ligipääsuandmete jagamise eest kolmandatele isikutele.

8.4. Müüja ei vastuta, kui Ostja ei ole tingimustega tutvunud.

8.5. Müüja ei vastuta kolmandate osapoolte veebisaitide sisu eest.

8.6. Lahkarvamuste korral võib pöörduda elektroonilise vaidluste lahendamise platvormile: http://ec.europa.eu/odr/

8.7. Kahju tekitamisel peab kahju tekitaja hüvitama otsesed kahjud.

9. Turundus ja teave.

9.1. Müüja võib algatada kampaaniaid.

9.2. Müüjal on õigus muuta kampaaniate tingimusi ilma etteteatamiseta.

9.3. Müüja saadab teavitused ostja andmetele, kes on nõus neid saama.

9.4. Ostja saab suhelda müüjaga kontaktandmetel.

9.5. Müüja ei vastuta ühendusprobleemide eest.

10. Lõppsätted.

10.1. Tingimused on koostatud Eesti Vabariigi seaduste alusel.

10.2. Vaidlused lahendatakse kokkuleppel või seaduse kohaselt.

Kõik tingimused on reguleeritud Eesti Vabariigi seadustega.

Laadimine...